Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 10:50   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg sa ikke at man blir alkoholiker av å drikke alene. Jeg sa at jeg ikke kan bli alkoholiker hvis jeg ikke drikker alene. Sikkerhetsnett.

Dette er med bakgrunn i at jeg både har vært veldig glad i rusfølelsen generelt, og er i en bransje med tradisjonelt svært høy risiko for alkoholisme. Når man er omreisende selger og har mang en kveld alene på hotell, er det ikke sunt å sitte i baren alene og ta 3 øl hver gang.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat