Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 11:02   #88
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, JEG syns jo det. Men min mann kommer ikke på tanken en gang. I hans familie vekker de heller en slektning mitt på natten for å bli kjørt til sykehus, for eksempel, heller enn å ringe taxi. De ble veldig forundret da jeg spurte hvorfor det.

Sånn er det med det med en av de gamle i min familie. Det er ikke måte på hvor mye styr som skal lages for å slippe å ta taxi. Det er type 7 minutter å kjøre til jernbanen og da må man organisere og styre i gang hele familien for å få kjørt en bil dit og hentet den før et visst klokkeslett så det ikke skal blir parkeringsavgift og hva_har_du. Å få noen til å kjøre fra nabokommunen klokken fem om natten for å bringe vedkommende til samme jernbane har også forekommet. Det henger overhodet ikke på greip, men det nytter ikke å si noe heller.

Vi er ikke vestlendinger resten av oss, men denne personen må jo ha noen sunnmørske aner eller et eller annet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat