Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 11:04   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktiviteter med barna

Snoker litt her for å se om det kommer noe tips som jeg kan få gutta mine til å være med på.
Jeg har nok ikke vært så flink til å presse de til å sitte i ro med sånt. Her går det unna hele tiden så det har vært lite perling og tegning oppigjennom årene..

Men leste et sted herinne at man kan ha som adventsaktivitet å lage til/fra-lapper til julegavene. Det var et godt tips for særlig storebror synes det har vært stas å skrive navnelappene tidligere år.
Vi har massevis av farget litt stivt papir og har noe glitrepenner og klistremerker + et sett med sikk-sakk-sakser så det kan vi alltids få til.

Et år kjøpte jeg et hobbysett på Nille. Der hadde de flere forskjellige pakker som sikkert passer bedre for jenter.