Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 11:05   #91
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg er oppvokst med mye alkohol, i alle mulige sosiale sammenhenger som likør til kaffen på søndager samt drinker og vin hver helg.

Selv for min del har dette variert gjennom åra, jeg drikker nok moderat vil jeg si.

Jeg og min kjære drikker gjerne vin fredag eller lørdag, av og til begge, noen helger ikke. Vi deler som regel ei flaske vin, hvis det er fredag sovner vi vel ofte før den er tom.

Jeg drikker vin på jentefester i helgene, men dette skjer jo bare noen få gangeri året. Jeg drikker gjerne vin til mat på ferie og på jobbreiser der det passer seg.

Ungene er nå 9 og 11, og jeg kan godt ta meg et rødvinsglass mens de er våkne.

Har alkoholisme i familie med smugdrikking, så da banner jeg på at jeg heller står for at jeg koser meg med et glass vin så ungene ser det, enn drikking i smug.

Min kjære er vininteressert og vi har vinkjeller med over 250 flasker. Stas! Drikker bare god vin.