Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:26   #113
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men er det egentlig OK for deg? Er du ikke redd for han eller hva han kan finne på f.eks? Vil du egentlig dra hjem alene?
Hva sier han til det?

Det har vært noen ganger jeg har syns det har vært utrolig kjipt, men nå har vi vært sammen såpass lenge at jeg orker ikke å legge så mye i det lenger. Han drikker til tider til han stuper, det får være hans problem. Han har sett det i etterkant, og han sier selv at han ikke liker seg selv når han blir så full. Vi har et par ganger prøvd å gjøre avtaler om at vi kommer sammen og drar sammen, men det har endt i krangel, så jeg gidder ikke lenger gjøre slike avtaler.
Jeg stoler såpass på han, og vet at det eneste "dumme" han gjør er å bli ravende full, slenge litt mye med leppa og henge på kompisene som er like fulle ..

Løsningen til mannen har i det siste vært å avstå fra disse festene med gamle kompiser hvor han selv vet at han kommer til å drikke for mye. Og så prøver vi i stedet å finne på ting med venner som er mer likesinnende og har et bedre forhold til alkohol. Altså, misforstå meg rett. Han må gjerne drikke. Ta seg noen øl, eller en flaske vin .. det er bare at når en flaske vin blir til to flasker, tre flasker og en halvflaske whisky at det går for langt ..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat