Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 16:32   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Min erfaring er ikke at folk som sier de tar et glass på en hverdag, egentlig drikker en hel flaske.

Og jeg har også ambisjoner om at barna skal ha det bra, ikke bare være uskadet. Forskjellen er at jeg tror barn kan ha det bra selv om jeg drikker et glass vin på hytta foran dem. Jeg mener at min familie har det best når vi tar hensyn til alle, og det handler selvsagt først og fremst om helt andre ting enn alkohol, men det innebærer også at foreldre skal hygge seg med voksenting sammen med barna. Og, som Lykken sier, tror jeg at det er bra for barna mine å få et avslappet forhold til voksnes alkoholbruk.

Jeg kjenner at jeg får litt pigger av det jeg synes du insinuerer, Charlie, nemlig at du legger listen høyere for dine barns velferd enn det jeg gjør.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat