Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 17:43   #141
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg får litt pigger også, Charlie - særlig når du sier at et norsk par som hevder å ha et kontinentalt drikkemønster tømmer flaska når de er i gang - og når du hever at det er bedre for barn at voksne er totalavholdende rundt dem. Jeg er uenig.
Mannen og jeg er av dem som drikker et glass vin flere ganger i uken. Men vi tømmer virkelig ikke flasken hver gang. Det finnes faktisk nordmenn som har en annen drikkekultur enn den norske fyll-i-helga kulturen, og jeg har inntrykk av at det blir fler og fler av dem som heller drikker alkohol slik.

Jeg liker virkelig ikke fyll. Folk som drikker for å bli fulle, synes jeg er rare. Selv om jeg drikker ofte, drikker jeg aldri så mye at jeg blir beruset av det.

Også synes jeg vin er gøy. Jeg er genuinit opptatt av både mat og vin og anser det for å være en hobby, og vi har vinkjeller hjemme også, med mange hundre flasker.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat