Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-12, 22:59   #1
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Hjelpe meg, vi kjøper hest!

Vi har fått et kongetilbud; å få kjøpe Myen, dølahoppa som Felizia har ridd i ett års tid nå. Selvfølgelig sa vi ja!

Og imorgen er den store dagen da hesten skal bringes til sitt nye hjem. Endelig! Vi har vært superheldige og fått oss stallplass rett oppi skogen her. Det betyr slutt på 45 minutters kjøring hver vei når Felizia skal ri. Og hu kan være lenger i stallen. Genialt!

Det har vært litt krise med hestetransport da hun som skulle leie oss henger ikke kunne likevel, men det ordnet seg idag.

Jeg er så spent! Håper Myen vil falle til ro i den nye stallen. Det er fem-seks andre hester der, blant annet en helskjønn fjordig og en nusselig shettis. Håper hun finner sin plass i flokken.

Jeg har ikke vært aktiv med hest siden...vel, 1996. Så for øyeblikket er Felizia (14) familiens mest oppdaterte hestehvisker. Gleder meg til å tilbringe tid i stallen igjen. Jeg kommer nok ikke til å ri før jeg er i bedre form, men Myen elsker å jobbe i ridehall, så longering skal jeg nok få til. Ridninga blir det Felizia som tar seg av.

...nevnte jeg at jeg er spent?

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat