Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 10:01   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikke noe enkelt og raskt til mor og barn?

Jeg har en venninne som har flyttet til Vancouver i Canada, og er nybakt mor. Hun føler seg litt alene og jeg vil gi henne en liten oppmuntring. Tenkte derfor å strikke noe som er raskt og enkelt både til min venninne og datteren. Klimaet er vel omtrent som i Stavanger.

Har dere noen gode tips? Så litt på den Oslogenseren til babyen, også kanskje et lite sjal til venninnen min? Eller noe annet? Jeg er ikke en superdyktig strikker, men kan basicsene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat