Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 22:30   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vel, da får jeg vel leve med det frem til jeg får meg en fast og relativt godt betalt jobb da. På mitt knøttlille student- og NAV-budsjett er det fullstendig uaktuelt å kjøpe noe som helst klesplagg som koster 1800 kroner.

Hvis det er noen trøst, så lever jeg helt godt med det på to helt ålreite lønninger også. Jeg synes ikke det er bruk og kast-mentalitet å kjøpe en jakke som passer når man har vokst fra den man hadde.

Vi gir den videre i arv etterpå, men knerten har ikke noen å arve fra. Men jeg kjøper jo en del brukt til ham her inne.