Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 22:32   #50
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Jeg tror neppe vi kan beskyldes for å være snobbete. Det meste av mine klær er fra H&M, rett og slett for de har den greieste nettbutikken. Til barna handler jeg også en del fra H&M, men særlig bukser er litt vrient til smale gutter, og jeg liker ikke så godt glorete klær til dem. I tillegg har jeg handlet mye dansk på nett, til en billig penge. Minsten bruker stort sett heldresser enda.

Men vi bor værhardt til, og vi er mye ute. Poden går 1,1 km til skolen, og det har han brukt mellom 30 og 60 minutter på. Jo verre været er, jo lenger tid tar det jo gjerne. Vi trenger ordentlig vanntett yttertøy, og siden han lett blir klam så skal det også være pustende. Jeg skulle gjerne kjøpt billige jakker om de hadde holdt like godt, men enten er de mindre vanntette eller/og mindre pustende. Reima og Bergans har vi god erfaring med, det er lett å finne på salg, så da synes jeg det er helt ok. Nå har vi også en til som kan arve. Jeg hadde ikke betalt 1800 kr for en jakke, for det er helt unødvendig. Jeg finner gode jakker til langt lavere pris.