Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 23:06   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

KappAhl eller HM vinter-/skijakke?

Vi har begge liggende her nå - i påvente av at poden skal bestemme seg Så da tenkte jeg at jeg like gjerne kan spørre her om det er noe særlig forskjell på jakkene.

Jeg stusset over valget av stoff i HM jakken. Den virker ikke like vanntett som de de har opp til str 128, men den skal visst ha like egenskaper. Mener damen sa at den har en vannsøyle på 2500 eller 3000. Pris 499,-.

KappAhl jakken er av merket Woxo. Den har en vannsøyle på 3000 og har et kraftig stoff som både virker vanntett og slitesterkt. Den har også snølås rundt livet, noe ikke HM jakken har. Pris 699,- (men fikk 200,- i Coop rabatt).

Er det noen egentlig forskjell på kvaliteten på disse jakkene? Eller skal jeg la poden få bestemme fullstendig selv? Pr idag vil han nemlig ha begge, men det trenger han jo på ingen måte - spesielt med tanke på at han har en Reimtec+ dress og duffelcoat Noen med erfaringer eller vil synse vilt og hemningsløst?

HM:

KappAhl: