Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 23:36   #68
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Jeg har aldri hatt flere sett med uteklær til mine barn. Mange her hadde det da jeg hadde barnehagebarn. Og alle dressene var i type Reima.
Mine har hatt et sett med gummistøvler, ett sett med cherrox og en Reimadress i barnehagen, den har jeg tatt med hjem og vasket etter behov, og tatt med tilbake til barnehagen dagen etter.

De nekter å gå med dunjakker/boblejakker.. lillebror er litt lettere der, men eldstemann er en levende varmovn og har en vinterjakke - en skijakke/slalomjakke som han bruker gjennom hele vinteren.
De har de siste årene hatt slalomjakke og skibukse fra Phenix, de er i sånn voksetype med snor i ermer og i bena så de rekker i noen strørrelser. Minstemann har i str.4-8 år og den kan han jo fortsatt bruke i flere år. Han brukte den siste året i barnehagen, i fjor og den passer jo fint i år, og sikkert neste år. Imprignerer de innimellom, de er virkelig supre.
Eldstemann sin går til 12år så han må nok ha ny slalomdress nå. Foreløpig bruker han en litt foret type regnjakke/allversjakke fra idrettsklubben.

Gubben er oppvokst her og kjenner han som driver den lokale sportsbutikken så han får litt rabatt der. Ellers følger vi med og kjøper på salg. Tror vi kjøpte de dressene på salg på Intersport sist.