Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 09:24   #11
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har en gang sendt pm til en bruker her inne og spurt om det var hun som smilte så hyggelig til meg i Drammen. Jeg var ute på torget med Lillemann, og det gikk ei dame forbi. Hun smilte så inderlig hyggelig til meg. Dama hadde med seg barn som, kjønnsmessig og aldersmessig, kunne tilsi at det kunne være henne. Jeg tenkte hun kanskje kjente Lillemann og meg igjen fra bilder.

Men akk, det var ikke henne. Uansett, veldig hyggelig å bli møtt med et slikt, varmt smil, sånn i forbifarta.

Jeg tenker FP'er hvis jeg ser bilde av et ganske lett gjenkjennelig barn på veggen (eller var det en dør, tro) i den nye barnehagen min sønn har begynt i, og tenker "så koselig!", føler meg litt hjemme med en gang og blir litt lettet siden det er et kvalitetstegn at en FP'er har testet og godkjent barnehagen.