Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 10:46   #211
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg føler selv at jeg har et avslappet forhold til alkohol. Det er ingen settinger jeg føler at jeg drikke i, og jeg klarer fint å stoppe etter et glass eller to hvis det er grunner til det. ( ) Det hender at jeg blir litt snøvlefull, men maks en gang eller to i året. Gladbrisen er jeg kanskje annenhver måned. Verken jeg eller mannen drikke alkohol i helgene, (og vi gjør det aldri i ukedagene) men det hender av og til at vi tar et glass. En vinflaske kan godt stå lenge åpen hos oss. Jeg har ingen skrupler med å drikke foran barna, (gjør det likevel sjelden) men da er det snakk om maks to små vinglass. Jeg har ikke lyst til at de skal se meg påvirket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat