Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-12, 12:21   #94
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem kjøper barnejakker til kr 1800?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tror nok du må innse at det er forskjell på alder hos barna også. Vanntett er ikke det viktigste for min frysepinn på 13, for eksempel. Hun trenger dog ikke en CG-jakke for å være varm, men dunjakke i voksenstørrelse koster fort tusenlappen.

Tja, joda men...:

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For meg er det forskjell på å kjøpe dunjakker til over tusenlappen (= gjør ikke) og vind/vanntette jakker til den summen. Det er sjelden det blir så kaldt her vi bor at man har bruk for en eller annen spinndyr gåsedunjakke. Og de dagene det er på det kaldeste, løser vi det med ull innerst, fleece/ullflece under dunjakken og en vanlig dunjakke i 500 kr. klassen.

...støtter nok rine i dette. Ekstra ull/ dobbelt lag ull under, og man holder seg varme nok. Skal vere innmari kaldt om ikke.