Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 15:25   #8
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Og din heldiggris.
Jeg og søsteren min delte en hest sammen. Det var en hingst og var vel en blanding, ikke en ren spansk rase. De er jo rådyre.
Ja, de spanske hestene er noe helt annet enn de norske, de har et helt annet gemytt eller hva det heter. Drev med dressur og synes det er kjempe gøy.
Hvor i landet holder du til da, driver du med dressur eller sprang?
Her er forresesten bilde av den hesten jeg hadde i Spania.
http://www.fotoknudsen.no/archive14/...bPSDgJ4DcE.jpg

Hmm, hvordan får jeg bilde større?

Han var pen du. Flott muskulert, men det er jo ofte hingster.

Jeg drev med sprang før, men har kjøpt dressurhest nå. Han er veldig flink, svensk halvblod ridehest. En virkelig dyktig kar, så det er morsomt å ri ham.

"Dessverre" bor jeg nordpå. Her er det u- land når det gjelder hestehold. Holdt på med hest da jeg var yngre og hadde egen fjording. Etterhvert begynte jeg på skole et år, hvor jeg drev med hest. Så var jeg mange år uten hest mens jeg studerte. Kjøpte meg ny igjen for fem år siden og da plukket jeg også opp trådene til rideklubben her på strøket.
I dag har vi rykte på oss for å ha ett oppegående hestemiljø her i kommunen. Vi holder mange kurs med innleide instruktører og har bygd opp et fint rideanlegg finasiert gjennom nærmiljømidler.
Det er mye jobb med dette, men jeg må innrømme at jeg ikke kunne tenke meg til noen annen hobby.

Artig å høre hva dere andre driver med også, det er jo så fint med hestesporten som er på så rask fremmasj her til lands nå.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat