Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 11:11   #49
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?

Et par millioner i Lotto hadde gjort seg. Da skulle jeg hatt meg en leilighet i Italia en plass, og kanskje en på Geilo eller noe slikt. Hytter har vi tilgang til, jeg vil ha noe som krever mindre vedlikehold.
Og så skulle jeg gjerne ha bygget nytt hus, på den tomten vi har i dag.
Om det ble riktig mange nok millioner, eller milliarder, så tror jeg nok at jeg hadde tatt meg en ny utdannelse på heltid.

Ellers har jeg lyst å dra utenlands for en periode, og det kan jeg gjøre via jobb omtrent når jeg vil virker det som.
Når ungene blir store skal jeg ha leilighet i sentrum, det er nå i hvert fall sikkert og visst.