Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 12:51   #55
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?

Så mange fine drømmer dere har.

Jeg er så heldig at jeg har fått oppfylt den største drømmen jeg hadde, og det var å få barn. Er også så heldig at jeg giftet meg med en god mann som gir meg mye glede i hverdagen. Og nå får jeg snart oppfylt drømmen om stort hus. En jobb som tillater meg å være mye hjemme med barna har jeg også så sånn sett er jeg storfornøyd og vel så det. Men jeg har flere drømmer som jeg vil jobbe for å nå. Det er i første omgang ny utdannelse til det jeg har gledet meg til å jobbe med i mange år (den starter jeg på når vi er ferdig med barneproduksjonen og minste går i barnehagen). Og så er det hytte på sørlandet et spesielt sted som er like ved vannet, men med kort vei til fjellet. Håper det fortsatt er ledige tomter der når vi en gang får råd til å bygge hytte. Vi drømmer også om å være fosterhjem til noen som trenger det, men vi må først følge opp de barna vi har før vi gir oss ut på noe mer ansvar. Alternativt avlastningshjem dersom vi ser at vi ikke har tid til et fosterbarn (jeg vil jo gjerne få brukt den nye utdannelsen min og har tenkt at jeg kan få bruke mer tid på jobb da dersom det passer seg slik). Senere har jeg en drøm om enda en utdannelse, men jeg aner ikke når jeg skal få tid til å jobbe med alt dette. Jeg skal i alle fall gjøre det så ordner nok resten seg.

Har også noen drømmer som jeg vet ikke lar seg realisere da det ikke er opp til meg å få det til (først og fremst at søstern og familien hadde bodd her og ikke i Oslo). I alle tilfeller har jeg fått oppfylt den største drømmen og det var en utrolig lettelse! Nå blir liksom resten en stor bonus, og det er ikke krise om noen av dem ikke går i oppfyllelse. Men det er jo alltid kjekt å ha noe å drømme om og strekke seg etter

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat