Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 19:07   #28
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere for å holde det ryddig hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.


Jeg har forøvrig for mange ting til at alle ting kan ha sin plass. Evt for lite plass til alle tingene. Det kan være en medvirkende årsak.

Jeg tror jeg tar kaka, jeg har samlet sysaker, stoffer, knapper, mønster, garn og andre hobbyting i 35 år! Alt er sortert i farger og kvaliteter inoccio: bortsett fra når jeg har holdt på med noen prosjekter.

Arbeidsbordet mitt har ikke vært synlig på mange måneder. Det er bare flaks at bordet ikke er knust under vekten av stoffer, mønster, stiftepistoler, og en stol!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat