Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 09:26   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middager på rundt 500 kcal

Jeg tar også de grønnsakene jeg liker best og lager en stor ekstra porsjon av dem bare til meg. Feks. sopp og paprika som jeg bruker til nesten alt. Eller dynger på med revet gulrot og stangselleri i bare min salat.

Når jeg tenker meg om så har jeg ikke behov for en diger middag når jeg spiser jevnt hele dagen. Jeg spiser nok vanligvis nesten like mye til lunsj som til middag og liten frokost og kvelds. En frukt mellom frokost og lunsj i tillegg og jeg føler meg aldri slitensulten. (for det er forskjell på vanlig sulten og slitensulten/kvalm av sult)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat