Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 10:33   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Jeg liker signaturene her på FP, de tar ikke mye plass, stjeler ikke fokus, men er informative og nyttige. Ikke alle har signaturer, og det er jo greit, men kan som Tallulah skriver bare spørre, men jeg synes det er mye enklere og ryddigere å ha en-to linjer i signaturen i stedet. Spesielt nyttig når man diskuterer eller spør om råd og nye brukere svarer.

Jeg vet ikke hva det er, men jeg synes signaturer hører hjemme på et foreldreforum. På diskusjon.no er det kanskje ikke like vettugt.