Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 11:58   #58
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Jeg har flere ganger tenkt at det hadde vært fint å kunne endre signaturen med innlegget - velge en som passet til temaet, eller dagsformen, eller noe. Kanskje ikke i den grad som BM gjør (det tror jeg ikke jeg har kreativitet til ), men automatiske signaturer som alltid er der blir det veldig sjelden til at jeg faktisk leser, merker jeg. Kanskje vi kunne hatt et felt utenom innleggsfeltet der man kunne, hvis man ville, legge inn et sitat eller annet man har lyst til å legge inn som ikke direkte er en del av innlegget? :finner på nye funksjonalitetskrav til glede for HP: