Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 20:37   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Kan dere bestemme dere? Norwegian purl eller ikke?

Noen mente for en stund siden at Norwegian purl var mye bedre når man strikket, for det gikk både fortere og ble penere?

Men nå ser jeg plutselig at noen andre skriver at det er bedre med tråden foran om man får dreisen på det?

Jeg har strikket vrang med tråden foran siden jeg tok opp strikking i 2007 (jeg lærte norwegian purl som barn, men hadde glemt det og fant den andre måten på youtube eller noe sånt). Men som følge av den første tråden hvor Norwegian purl ble anbefalt gikk jeg over til denne, men synes det går sakte og tenkte at kanskje det blir bedre.
Men hvis tråden foran var best i utgangspunktet, så går jeg tilbake igjen, for den strikket jeg temmelig kjapt.