Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-12, 09:11   #24
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middager på rundt 500 kcal

For min del er det ingen problem å holde middagene lavt i kalorinivå, det resten av dagen som er problemet for meg.

Jeg tror som skilpadda sier at du må prøve å få ned mengden.

Når det er sagt ville jeg latt meg selv gå opp til 1700-1800 kalorier dersom du trener mye. Hvis du skal orke det så kan du ikke gå helt ned i kjelleren. Og hvis en stor, men sunn og bra middag er viktig for dagen din, så synes jeg du skal unne deg det.

Jeg for min del har store problemer med å få i meg 300 kalorier om middagen skal være sunn og bra. Jeg er rett og slett ikke glad i middag (med unntak av biff - og kan jo ikke spise det hver dag)

Synes det høres ut som at du gjør mye riktig.

Et tips (som jeg antar at du allerede lager?) er sånne fiskepakker. Da har du full kontroll på hva du spiser. Man behøver ikke spise mer enn det som er inni den, kanskje med litt salat i tillegg. Laks er vel relativt kaloritett (og sunt), men med en blanding av laks og hvit fisk så bør man få bra mengde for kaloriene.