Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 23:34   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Albena anoyne?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, det virker veldig ok - Eller blir det nok mallorca - Palma Nova eller noe sånn, så mor kan shoppe i Palma...

Problemet med bulgaria er at det stort sett hoteller og ikke leiligheter - Ser for meg at det er en smule upraktisk når man har barn...

Jeg var i Albena i 1990 sammen med mine foreldre - veldig lenge siden altså, så mye er nok veldig forandret siden den gang. Albena er både rolig og barnevennlig - stranda er kjempeflott. Det er mulig at en del av de nyere hotellene har litt romsligere rom. På eldre, oppussete hoteller er nok rommene knøtt-små ja. Jeg tror jeg ville lett etter et sted med leilighet ja.

Sjekk flytidene til Bulgaria. Vi vurderte et Blue Village-senter i Bulgaria (husker ikke stedsnavnet). Dit var det natt-flyving begge veiene så vi droppet det av den grunn