Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 11:16   #7
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pen oppbevaring på kjøkkenet

Muligens vil en løsning være å henge en krukke på veggen og slenge øser og stekespader og sånt oppi den. Etter hvert som jeg får råd kan jeg bytte ut det som er av en finnogkværfjerding med 'like' og fargerike.
Det er en kjøkkeninnredning som er nesten tredve år gammel. Ikke vet jeg produsenten og ikke vil jeg bruke mer penger på den enn maling og nye knotter på skapdørene. Jeg skal renovere kjøkkenet når økonomien tilsier at jeg kan. Inntil da gjør jeg det beste ut av det. I dag skal det males, i morgen organiseres.

Men det var gode ideer så langt. Kom gjerne med flere!!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat