Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 15:24   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Definisjonen av by, bygd, bondeland osv?

Ang. sladder - jeg har opplevd flere ganger å få høre av mine søsken, som igjen har fått høre av sine venner, hva som ble sagt om meg.

Da er det rimelig irrelevant at jeg selv ikke tok del i sladderen, slarvet om andre eller var med på de stedene der det ble sladret.

Å få høre som 16-åring at den voksne kompisen til broren din (som bor i Oslo) har fått høre at jeg selger meg til gamle menn for å få penger til dop, tja, det gir ikke varme følelser for bygdedyret.

Og det hadde ikke skjedd i blokka mi i Oslo, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat