Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 16:04   #149
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Definisjonen av by, bygd, bondeland osv?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vel, jeg oppfattet det iallfall som om disse negative tingene dere beskrev (sladder, f.eks) bare skjedde på bygdene, og det er iallfall ikke jeg enig i.
Nå innrømmer jo Tallulah at hun har fordommer, fair enough, men jeg tror f.eks at det ville blitt ramaskrik dersom jeg hadde skrevet at jeg har fordommer mot f.eks muslimer pga. negative erfaringer jeg har hatt med noen med den religionen. Noen fordommer er mer OK å fronte enn andre på FP, slik føler iallfall jeg det.

Tja. Jeg har da ingen problemer med å innrømme at jeg har fordommer mot lukkede, religiøse samfunn på samme måte som jeg også har fordommer mot bygdesamfunn.

Det er en forskjell på det, og å ha fordommer mot muslimer eller bønder, altså de faktiske menneskene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat