Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 14:20   #29
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg vet ikke hva som er foranledningen til denne tråden og lar være å snuse før jeg skriver for å ikke bli preget av ev.dårlig modde oppførsel. Jeg mener en modde er en vanlig bruker og har rett til å bli sur og ufordragelig slik som alle andre i enkelt tilfeller MEN jeg mener at det er helt utelukket å bli sur og personlig eller krass med moddehatt.Altsa signert moderatorisk hilsen el. Pga den tilliten man som moderator har og tilgang til brukernes privat sfære vil jeg også mene at å være konfronterende og ufin i stor grad er uheldig. En moderator bør være en som bringer en diskusjon opp på et bedre nivå vanligvis heller en å være en som bryter forumet ned. En modde burde være litt mer bevist men samtidig ha rett til å bli forbanna og å si fra som privat person - men jeg vil foretrekke at de som kan lese pm ene mine er mennesker med god gammeldags folkeskikk. Det å lage tråder som henger ut andre brukere er helt på trynet og absolutt oppførsel jeg ikke ville forventet eller akseptert fra en moderator.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat