Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 14:32   #34
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tenker at det er unødvendig all den tid tingene ikke var blitt sendt avgårde. Hadde de vært sendt avgårde, og de ikke ble betalt hadde det vært noe annet. I den omtalte tråden hadde det jo bare vært og lagt dem ut for salg på nytt uten å navngi. I tillegg syns jeg det ble patetisk når denne moderatoren valgte å rødprikke alle som svarte, og beskylde oss for å være sensasjonslysten og bedrive dobbeltmoral.

Nå har jeg ingen anelse om hvilken tråd dette er, eller hvem det gjelder. Men om dette stemmer synes jeg ikke denne personen egner seg som modde. Bruker av forumet- ja, men ikke modde.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat