Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-12, 14:42   #320
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Ja svaret mitt var altså til Zulu.

Toffskij: For dere som vet hva saken er, er det selvfølgelig enkeltpenkelt. For de av oss som ikke har noen ide (og ingen særskilt interesse av det heller) er faktisk dette forvirrende og rart. Når brukere man gjerne respekterer i varierende grad kommer rekende med antydninger i alle retninger og man fortsatt ikke aner sakens kjerne her så er det vanskelig å drive god kildekritikk på hva/hvem man skal tro. Nå har jeg (og garantert brorparten av resten av brukerne med meg) aldri tvilt på dere som en stabb, men det mer en antydes at det er en modde som har oppført seg dumt. Etter Adriennes oppklarende innlegg i den andre tråden er forvirringen litt mindre, og den eventuelt skadeskutte tilliten til moddene bedret igjen. Vil jeg tro. (Jeg har aldri tvilt for min del, men de kan jo hende andre har.)

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat