Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-12, 09:30   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piloteringsevolusjon!?!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det siste gjelder jo alle slags fagord. Jeg synes det blir misvisende å si at "det er ingenting som heter pilotering", når ordet brukes av mange mennesker og i mange bransjer. Da er det jo åpenbart noe som heter det.

Ja, jeg også, egentlig. Derfor fjernet jeg den setningen i innlegget mitt.

Men jeg mener at selv om ordet tydeligvis brukes i noen kretser, så er det ikke et helt vanlig ord, og jeg syns da heller ikke det er rart om Asca, som tydeligvis ikke er vant med å bruke ordet, føler at hun har funnet på et tøyseord for å passe inn blandt fiffen.