Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-12, 10:43   #1
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

LinkedIn: NN has endorsed you!

Er det noen som vet hva det betyr? Jeg har en profil på LinkedIn, men har ikke satt meg så veldig inn i forskjellige funksjoner der.

Når jeg følger linken kommer jeg inn på en side hvor det står at NN has endorsed you for new skills and expertise, og da hva denne ferdigheten er. Og så kan jeg legge det til profilen min. Det er riktig ferdighet så det er ikke noe galt med det, men jeg skjønner ikke greia.

Jeg er ikke noen kløpper i engelsk akkurat, men slo opp endorse og det kunne bety godkjenne, uttale seg fint om. Så alt virker jo fint og positivt, men det er bare så merkelig. NN er en jeg har jobbet med for ørten år siden, og jeg er ikke så sikker på at jeg hadde så mye ferdigheter innenfor det han har "endorset" meg for. Hvorfor gjør man dette?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat