Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-12, 19:28   #9
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)

Her får de to største stiga kjelke, altså en hver. Storesøster får i tillegg lego friends "Olivias hus" som de har på tilbud nå, men jeg antar det ikke er noe for dine gutter, Katta? Mellomste får bro og sykebil til briobanen som hun fikk i bursdagsgave i september. Minstemor får foreløpig ingenting, jeg vet ikke om hun er gammel nok til å få papiret en gang.

Vi lurte på å kjøpe en ipod touch til eldste, men har bestemt oss for å vente. Kanskje hun får en Ipad mini til neste år heller. Ungene krangler om ipaden her i huset også.

Jeg er forresten ferdig med alle gavene til ungene i venne- og familiegjengen. Har bestilt det meste på nett og er ganske fornøyd med meg selv.