Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-12, 22:53   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gresskar - hvor kjøpes det?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Ja det går fort nedover med mindre det er kaldt ute så jeg hadde også ventet til det nærmet seg

Skumle fjes er nok ikke så vanskelig, mener på at det fins sjablonger som du kan printe ut dersom du søker på nett. Lurt å bruke tusj for å tegne og en god kniv.

Jeg bruker å printe ut sjablonger. Så klipper jeg dem ut, fester dem på gresskaret og bruker en spiss ting til å lage små hull i gresskaret langs strekene i sjablongen. Da kan jeg ta den av og skjære etter hullene etterpå.

Syns det blir veldig fint resultat i forhold til at det ikke er så høyt vanskelighetsnivå. Og mange av ungene som har kommet på døra har kommet med positive kommentarer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat