Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-12, 20:26   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verktøy og materialer - hva foretrekker du?

Jeg holder stort sett på med ulike typer ull, ikke kunstfibre eller syntetiske ting, hva gjelder garn.

Jeg liker best pinner av tre. Jeg er veldig glad i KnitPro-pinner hvor man kan bytte mellom vaier-lengde og pinnetykkelse. Jeg har kjøpt pinnesett på ebay, det sparte jeg mye penger på.

Jeg har en Bernina-symaskin, men jeg er ikke helt fornøyd med den. Vurderer å kjøpe meg en bedre og gjerne en som kan sy stretchstoff bedre.

Jeg hekler lite, så jeg har bare noen enkle heklenåler i metall.

Jeg har Derwent blyant-kullsett til tegning, og bruker gråpapir og grovt tegnepapir. Akvarellfarger kjøper jeg enkeltvis og oljefarger og akrylmaling kjøper jeg tube for tube på søstrene Grene. De har i det hele tatt mye for pengene på tegning- og malingsfronten.