Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-12, 09:49   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julebordsinspirasjon ønskes!

Der jeg jobber er det også veldig mannsdominert. Vi er i underkant av 20 jenter av totalt 120 ansatte.
Om vi tar med alle utekontorene så er vi over 200.

Vi har nesten alltid pleid å ha julebord i kantinen. Ingen hos oss er spesielt glad i å danse så det blir jo mest drikking...
Arrangeringen har gått på rundgang blant oss jentene. Vi er 3 som kan ta med flere til å hjelpe til og vi bestiller catering og dekketøy.

I år skal vi faktisk være på et hotell litt utenfor Oslo. Med følge. Siden firmaet dundrer i vei så ble vi lovet det på sommerfesten.
Jeg synes egentlig ikke det er så fryktelig stas med sånn hotelltur. Bedre å ta en fest og kunne dra hjem, så mannen skal kjøre og så spiser vi middagen, den varer uansett til sånn 23 tiden og så drar vi etterpå. Da har vi ihvertfall vært der og etter middagen er det ikke så mange som husker så mye uansett.

Enig i at sånn Kielbåttur er drepen.
Høres ut som at det er lurt å ta kontakt med et event-byrå? Prisen blir vel ikke helt uoverkommelig når man er 12.

Sist redigert av GinaK : 28-10-12 kl 10:15.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat