Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-12, 19:36   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etterlysning: Juleglede savnes

Jul, 17.mai og lignende var kun ferie og fridager for meg før jeg fikk unger. Mens nå elsker jeg det. Jeg liker så godt når jeg klarer å lage fine opplevelser og tradisjoner for ungene og se at de koser seg.

Men for at det skal bli fint må jeg planlegge og prioritere. Jeg prøver å handle inn mesteparten av gavene før desember starter og adventskalenderen blir ferdigkjøpte i år. Og ellers gjør vi det vi har tid til i desember. Jeg elsker å bake og lage mat, så det er en naturlig del av det. Men jeg kan også kjøpe ferdigprodukter dersom jeg ikke føler at jeg har energi til alt.

For meg handler julen egentlig aller mest om romjulen. Jeg elsker når vi bare kan være hjemme sammen, fyre i peisen, dekke på til gode frokoster om morgenen og ha tid til å være med ungene. Nå kan jeg til og med se på forrige romjul med dagmar og påfølgende strømmangel og tenke på stearinlys, fyr i peisen og unger som sprang rundt med hodelykter som koselig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat