Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-12, 12:26   #19
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?

Jeg drømmer så mye forskjellig, og det er sjelden knyttet til et spesielt sted. Noen drømmer har jeg allikvel som er gjengangere i perioder, og den ene er faktisk lokalisert i leiligheten min. Da gå jeg inn i et rom jeg ikke husket at jeg hadde, og så blir jeg alltid overrasket og lurer på hvordan i all verden jeg kunne glemme at det rommet var der. For når jeg kommer inn så husker at jeg har oppdaget det før, og så må jeg jo bare ha glemt det igjen. Dette rommet eksisterer ikke i virkeligheten.

Den drømmen jeg er mest glad i, som det er lenge siden jeg har hatt, er når jeg går bortover en vei (ingen spesiell), og så blir bena mine lettere og lettere, jeg hopper av gårde med lange flyvende steg, og etterhvert så flyr jeg. Det er så deilig! Og hver gang tenker/drømmer jeg at det er da merkelig at jeg har glemt at jeg kan dette. Det er jo så lett, og aldeleles befriende!

Jeg vil drømme sånn fin drøm igjen! Jeg er sikker på at jeg kan fly!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat