Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-12, 08:55   #68
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva boikotter du?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men det er langt færre lovbrudd og forskriftsbrudd i pelsnæringa enn i andre næringer. Er det lovverket du ikke er enig i da?

For meg er pelsdyroppdrett unødvendig. Å bruke pels/skinn fra dyr der vi også kan spise kjøttet er mer akseptabelt for meg. Jeg vil påstå at en sau som går ute det meste av sommeren har hatt et bedre liv enn en mink som lever i et lite bur.

Og er det virkelig langt færre lovbrudd og forskriftsbrudd i pelsdyrnæringen (prosentvis av antall dyr) som går på dyras helse og "velvære" enn i andre næringer? Det er ikke mitt inntrykk. Finnes det statistikk som understøtter dette?

Min dårlige samvittighet er at jeg spiser kyllingkjøtt.