Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-12, 09:08   #71
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva boikotter du?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

For meg er pelsdyroppdrett unødvendig. Å bruke pels/skinn fra dyr der vi også kan spise kjøttet er mer akseptabelt for meg. Jeg vil påstå at en sau som går ute det meste av sommeren har hatt et bedre liv enn en mink som lever i et lite bur.

Uten å ha fagkunnskap på området, antar jeg dessuten at rovdyr trives [enda] dårligere med å sitte i bur enn kyr og sauer trives med å holdes som tamdyr. Jeg også tro at flokkdyr synes det er greiere å leve tett innpå artsfrender. Tam mink og rev er vel også mye mer lik de ville variantene, mens kyr, griser og sauer er avlet frem til å være tamdyr, det skulle jeg også tro gjør en del forskjell mht. trivsel?