Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-12, 09:42   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hverdagsservise?

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

Fikk tips om å kjøpe den 365+ serien til ikea istedet, hun som sa det har jobbet på ikea og mente det at grunnen til at Arv serien blir så ripete er at det er laget av stengods. Var bedre med 365+ for det er porselen, og porselen riper vistnok ikke.

Noen som har denne serien?

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Samme her, jeg er så ufattelig lei IKEA 365+-serviset vårt, og skal ønske meg deler til et nytt til jul. Vi skal bytte over til Jamie Oliver Fluted Blue. Vi fikk noen krus i gave, og samla etter hvert opp åtte av dem. De virker mye bedre, så da bytter vi resten også.

Bare dritt. Ikke kjøp. Det peneste jeg kan si om det, er at det er billig. Vi skal aldri ha IKEA-servise igjen, i alle fall. Ikke det Hyacinth anbefaler heller, for det var ikke ... helt min stil. :sitter på hendene: