Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-12, 23:04   #166
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva boikotter du?

Jeg boikotter pelsdyrnæringen, scampiproduksjon, kyllingproduksjon (jeg velger kyllingprodukter (de få gangene jeg bruker det) fra riktige produsenter der hønene går fritt etc. ).
Jeg boikotter fanatikere, hyklere og andre som absolutt skal overbevise alle andre om at de er de eneste som sitter med sannheten TM.
Jeg er opptatt av rettferdig handel, kortreist mat, etisk fangst i bærekraftige bestander, frittgående høner, "frittgående kyr", etisk matproduksjon i alle ledd med fokus på dyrevelferd.


Dixie: jeg har diskutert med deg før, så jeg skal la være å kommentere det jeg mener er feil i påstandene dine, men et spørsmål. Har ikke du katt? Hva forer du den med? Og hvordan kan du som veganer ha katt?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat