Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten
Jeg har jobbet på en arbeidsplass hvor daglig leders kjærlighetsforhold og løgner rundt dette førte til ganske store frustrasjoner for oss ansatte, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan være irriterende for andre ansatte. Det kommer jo an på hvordan ting er ellers på arbeidsplassen. Hvis to av en ganske liten gjeng plutselig, på kort varsel, skal på reise og blir borte en uke eller tre, så føltes det ganske urettferdig der og da. Ikke fordi de dro på kjærlighetsferie sammen, men fordi de fortalte så mange løgner rundt turene de dro på, både om hvor de dro, hvorfor og om de var på samme reise. (Og så var vi alltid usikre på hva vi skulle si til ektemannen henne hvis han ringte mens hun var borte på kjærlighetsferie.)
Det var altså i større grad løgnene enn turene som irriterte, men også den dårlige planleggingen og informasjonen. Det sier seg selv at hvis to av fem blir borte en uke rett som det er, så blir det ganske mye mer å gjøre for de tre som er igjen, og det kan man bli frustrert av.
Men hvis det kun er at de har et forhold som irriterer de andre ansatte, så kan du printe ut denne tråden og vise dem at vi synes de er kaklehøns. 
Og som nevnt tidligere i tråden, hvis det foreligger mistanke om usaklige oppsigelser, så er det for det første ulovlig og kan tas opp med fagforening, og for det andre sjefen som har ansvaret for dette, og ikke henne. Det er klart at det er irriterende å jobbe sammen med noen som bruker vaginaen som valuta for å få viljen sin, hvis det nå faktisk er det som skjer, men jeg ville synes det var et større problem å jobbe under en daglig leder som lot avgjørelsene sine styres av nevnte valuta, enn at noen prøvde å påvirke avgjørelsene hans.