Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-12, 23:45   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dusj eller badekar

Vanskelig. Har hatt dusj i badekar, og det var viktig for meg å få de hver for seg da vi pusset opp badet. Hvis vi ikke hadde hatt plass til begge deler så ser jeg nok at det hadde vært vanskelig å gi opp badekaret. Tror jeg ville valgt badekar med omhu. Et som f.eks. ikke har buede kanter i bunnen og opp mot sidene. Det husker jeg var irriterende å tråkke der Kanskje dere også har mulighet til å velge et litt bredere badekar enn hva som er standard? Hvis dere velger bort badekaret så ville jeg valgt dobbelt dusj, med dusjvegg foran og inngang fra begge sider. Dusjen blir da sikkert like avlang som et badekar. Det er superfint og praktisk om morningen