Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 08:29   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om strømpebukser!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Stussa også på den. Nå har jo hudfarge og nude sko vært det eneste saliggjørende en stund. Slutt på det altså? Og jeg er ikke på bærtur som fortsatt liker sorte tynne til sort selskapskjole?

Ja, ikke sant. Nå er jeg ingen moteguru, og det kan hende jeg ikke eier smak, men personlig synes jeg at hudfarget ofte er det lekreste. Se bare på bildene i artikkelen. Cameron Diaz er superfin, mens hun andre (husker ikke hvem det var, Alicia Keys?) ikke var fin i det hele tatt, etter min mening. Jeg fikk nok overdose av tynne svarte strømpiser på åttitallet, men den gang syntes jeg moren min var kjerring som gikk i hudfargede (selv om hun er flink å kle seg). Nå har jeg tydeligvis blitt kjerring selv.

Så får Pia Haraldsen si hva hun vil. Eller, Jenny Skavlan, var det visst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat