Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 11:09   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sjekket aldersgrensen og den skal være tillatt for alle.

Planen er i hvert fall at vår ferske 5-åring skal se den. Han er vant til å være på kino, og så film med 7-årsgrense i helgen (Modig) uten at det var problematisk på noe vis. Han er ikke av typen som går lei.

Jeg kjenner at jeg blir lei av foreldre som har med unger på kino som overhodet ikke er klare for å sitte gjennom en hel film. Jeg blir oppgitt over at min filmopplevelse forstyrres av prat om alt mulig rart og vandrende unger på raden foran.

På lørdag var to jenter med sin bestemor, tipper de var rundt 6 år. De prata HELE tiden. De sto og prata med bestemora om alt annet enn filmen. Høyt.
Veldig irriterende. Litt prat er ok på barnefilm. Men ikke skravling hele tiden.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat