Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-12, 14:15   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Er dette useriøs mail?

Er denne mailen useriøs? Vet jo at jeg ikke skal trykke på linker og at en aldri skal oppgi informasjon over nettet i diverse linker en kan få beskjed om dette, men ble bittelitt i tvil her? Har handlet litt på kortet i det siste, men har ikke slått feil passord. Kan noen andre ha prøvd å betale med mitt kort? Det er brukt visa logo og sånt i mailen, men ser jo at det er via eigbox.net, og da er det vel useriøst? For kortselskapene ber aldri om at du skal gjøre noe sånt over nett ikke sant?

Låse opp Passord
Innboksx

sikkerhet@visa.no sikkerhet@visa.no via eigbox.net
13:56 (for 15 minutter siden)
til meg

Feil passord

Du har gitt et feil passord for Verified by Visa tre ganger og må aktivere en ny. For å gjøre dette, sjekk informasjonen nedenfor. Når den nye passord er aktivert, kan du identifisere deg selv og betale med kort i Verified by Visa-tilknyttede butikker.
Verified by Visa / MasterCard SecureCode passord må endres på grunn av mange mislykkede pålogginger.

Endre passord!

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat