Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-12, 14:29   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette useriøs mail?

Takk for svar. Hadde ikke lest ordlyden så nøye, men ser jo nå på språket. Men ble bittelitt i tvil siden jeg har handlet så mye på kortet siste dagene, men vet med sikkerhet at jeg ikke har slått feil passord, men slo meg et øyeblikk at kanskje noen andre hadde forsøkt kortet mitt også var det ikke noe akkurat nå jeg kunne teste kortet på. Men det merker jeg jo neste gang i tilfelle. Får heller sjekke med banken. Har rapportert eposten som søppelpost. Jeg er i utgangspunktet ytterst mistenkelig til alt av linker, så ingen linker er trykket på for å se hva som skjer heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat